باران


دل نوشته

كسي كه تو حرفاش زياد ميگه بيخيال... بيشتر از همه فكر و خيال داره.... فقط ديگه حوصله ي بحث نداره....

دمش گرم...
باران را ميگويم...
به شانه ام زد و گفت...
خسته شدي؟؟؟؟امروز را تو استراحت كن...
من به جايت ميبارم.....



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت16:17---29 بهمن 1391
سلام دوست عزیز من زیاد تو اینترنت گشت میزنم و یه چند ماهی هست که با سایتی اشنا شدم که الان شده منبع درامدم و خدا رو شکردرامد خوبی هم دارم و پیشنهاد میکنم شما هم یه سر به این سایت بزنید مطمعن باشید پشیمون نمیشید. با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما


http://www.setmapi.com/orderwork.aspx?rgm=nemat69
پاسخ:ممنونم از راهنماییت عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,ساعت 15:42 توسط Nafas| |


Power By: LoxBlog.Com